Brand Manager
Dit is zeker niet zomaar een trofee “leuk voor in de kast” (al staat-ie daar straks wel te shinen 🥇). Het is het keiharde bewijs van de mindset waarmee wij elke dag ons bed uit komen:
Marketplaces zien als serious business. Geen bijzaak. Geen ‘o ja, dat doen we ook nog’. Maar een business met enorme kansen.
Met data, creativiteit en technologie de marge bewaken én keihard laten groeien. We gaan voor de winst, altijd.
Wij zijn verliefd op uitdagingen. Dat betekent testen, schrappen, durven draaien en opnieuw beginnen, net zolang tot tot we een resultaat hebben waar je écht blij van wordt. Onmogelijk maken we mogelijk.
En met die mindset, wonnen we naast deze eerste plaats óók:
🥈Beste PPC B2C campagne: Tomorrowmen & Mattisson
🥈Beste Performance Max Campagne: Tomorrowmen & Mattisson
🥈Beste gebruik van personalisatie: Tomorrowmen & Kampeerhal Roden
🥉Beste gebruik van generative AI in PPC: Tomorrowmen & Mattisson
En daar zijn we héél trots op.
Voor veel merken voelt een marketplace nog als ‘handig voor erbij’.
Marketplaces bieden een enorme kans voor bedrijven die hun bereik willen vergroten en nieuwe doelgroepen willen aanboren. Bij Amazin, onderdeel van Tomorrowmen, begrijpen we de waarde van marketplaces zoals Amazon en bol als strategische verkoopkanalen.
Deze platformen verbinden miljoenen consumenten met producten, en door slim gebruik te maken van marketplaces kun je de naamsbekendheid van je merk vergroten en tegelijkertijd direct verkopen stimuleren.
Of je nu lokaal of internationaal wilt groeien, wij geloven dat marketplaces een cruciale rol spelen in de online groeistrategie van elk bedrijf.
Zoals Daniël, onze marketplace specialist, mooi samenvatte:
“Wie Marketplaces als een serieus verkoopkanaal beschouwd, zal hier uiteindelijk de vruchten van plukken. Als je de basis goed hebt staan, kun je met slimme automatiseringen je marketplace-operatie schaalbaar maken, zonder dat je daar uren tijd aan kwijt bent. Smarter = Faster.”
Het zijn buitengenieters, vrijetijdsspecialisten, outdoor-avonturiers maar zéker geen flierefluiters!
Hoe gaaf is het als een opdrachtgever zo gedreven is om te innoveren? Die bereidheid van Kampeerhal Roden om lekker buiten de gebaande paden te denken en het onmogelijke mogelijk te maken, dat is een mindset waar we héél blij van worden.
Wat de winnende case laat zien:
Wil je precies weten hoe we dit hebben aangepakt? De cijfers, de structuur, de learnings?
→ Binnenkort delen we de volledige marketplaces-case met Kampeerhal Roden.
De Dutch Search Awards zetten ieder jaar het beste werk in Nederland op het gebied van search, marketplaces, automation en alles daartussenin in het zonnetje. Inzendingen worden beoordeeld op strategie, innovatie, creativiteit en resultaat.
Bureaus, merken en specialisten uit het hele land komen daar samen om te laten zien hoe ver het vak inmiddels is. En dit jaar stonden wij daar dus, samen met Kampeerhal Roden, als winnaar in de categorie Best Use of Marketplaces.
Brand Manager
Leestijd: 3 min.