Digital Marketing Consultant
TikTok is inmiddels een onmisbare dagelijkse gewoonte voor vele Nederlanders, in het bijzonder Gen Z. In 2024 behoren zo’n 5 miljoen mensen tot Gen Z in Nederland, blijkt uit cijfers van het CBS. Een serieuze groep dus, waar je als bedrijf dit jaar écht niet meer omheen kan.
Gen Z is socialer dan ooit tevoren, ondernemend, onafhankelijk, heeft duurzaamheid hoog in het vaandel, is megaslim en vindt de connectie tussen merk en gebruiker belangrijk. Impact maken op Gen Z? Dan moet je dus heel goed nadenken over je boodschap, je merkidentiteit en hoe GenZ TikTok en andere sociale kanalen gebruikt.
Social platformen vertiktoktificeren, TikTok als zoekmachine, TikTok-video’s in de zoekresultaten op Google, Locatietargeting op TikTok en alles over wat we de komende maanden verwachten vind je in de blog die ik schreef samen met mijn collega, Fleur, voor Frankwatching.
Lees het volledige artikel:
→ Op koers met TikTok: hou rekening met deze Gen Z insights & trends
Digital Marketing Consultant
Leestijd: < 1 min.