Founder
Flowhub bouwde de afgelopen jaren een sterke reputatie op in performance marketing, data-analyse en het slim optimaliseren van digitale campagnes. De activiteiten worden volledig ondergebracht bij Tomorrowmen™, waardoor klanten van Flowhub profiteren van een bredere strategische aanpak en meer digitale slagkracht.
Flowhub werd opgericht door Niels Olivier en Jorjan Jorritsma, die zich nu volledig richten op hun andere bedrijf: TAGGRS, een server-side tracking platform. De afgelopen jaren heeft het platform een sterke groei doorgemaakt, nu richt het zich op het realiseren van zijn ambitie om Europees marktleider te worden.
“Met TAGGRS zitten we in een fase waarin focus cruciaal is. Voor Flowhub wilden we een plek waar klanten én collega’s inhoudelijk verder kunnen groeien. Die vonden we bij Tomorrowmen™: een bureau dat dezelfde energie, mentaliteit en liefde voor digitale impact heeft, maar met een bredere strategische basis.”
“Flowhub sluit naadloos aan op hoe wij werken: strategisch, slim en volledig gericht op digitale groei.
Hun expertise in performance marketing en datagedreven optimalisatie versterkt onze aanpak om organisaties verder te brengen met technologie, creatie, digitale marketing én AI-gedreven oplossingen. Dit is een mooie aanvulling op onze ambitie om dé digitale marketing partner te zijn voor organisaties die vooruit willen.”
Founder
Leestijd: 2 min.