Herken je dat? Data niet compleet in GA4, steeds minder (kloppende) inzichten en niet voldoende grip op hoe het nu écht gaat. Combineer dat met toenemende concurrentie, marges die onder druk staan en CPC’s die blijven stijgen. In potentie een giftige cocktail die heel veel impact kan hebben. Dat terwijl je juist verder wilt groeien.
Het “goud” zit juist in je data, maar wél alleen als je die goed verzamelt, verwerkt en activeert. Daarnaast helpt het om anders naar die data te gaan kijken. Zo krijg je de juiste context en kun je echt weer impact gaan maken.
Onze aanpak richt zich op het ontwikkelen van een krachtige data-strategie die perfect aansluit op de technologische behoeften van je organisatie.
2026 is om de hoek, en de vraag is simpel: heb jij je data op orde? Zonder een krachtig data warehouse mis je de kans om écht te groeien. Het gaat niet alleen om opslaan, maar om slimme inzichten die je bedrijf vooruithelpen.
Benieuwd waar je nu staat? Vraag dan onze gratis data quick-scan aan. Onze experts duiken in je data en laten je zien waar de kansen liggen om alles uit je informatie te halen. Maak 2026 het jaar waarin je data het verschil maakt.
“Een succesvolle Server Side Tracking implementatie van Tomorrowmen voor Summum, waarbij we nu kunnen zeggen dat bijna 100% van de orders in GA4 staan. Voorheen was dit nog een groot verschil.”
“Server side tracking inrichten is niet voor iedereen eenvoudig. Ondanks onze technische ervaring bij WeQuit, liepen we vast met Google Cloud. Gelukkig bood Tomorrowmen de perfecte oplossing met Stape.io, een betaalbare en alles-in-één oplossing voor server side tracking. Nu werkt alles feilloos en zijn we blij dat Tomorrowmen deze expertise in huis heeft.”